< Till bloggens startsida

Ny skolvecka

tung start på skolveckan fastän vi började kvart över 12 och slutade 3 men det jobbiga var att ta 9ans buss och sitta och vänta i 2 timmar. Men när vi väl började gick det fort.
Sen gick Emma och jag till internatet för att vänta på bussen men just då fick vi en energikick och började städa och möblera om så nu är det riktigt fint här (nästan). Efter det stressade vi till bussen och for in till stan, var på halpa och handlade, gina tricot och citymarket och jag fick en mugg eftersom Emma haft sönder min, haha! Sen efter att vi hade handlat all mat tog vi bussen igen och vi blev tvungna att stå halva vägen så det var ju inte så kul med väskorna och wc-pappret i handen men det gick.
När vi kom hit till internatet städade jag undan det sista och så fixade Emma varma smörgåsar som vi just ätit så nu kollar vi bara på bilder från helgen och finska topmodel!

nä nu ska jag sluta yra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0