< Till bloggens startsida

Nu

är det sommarlov på riktigt för nu har jag skickat in hemtenten så nu är allt klart med skolan, hoppas den blir godkänd bara!
Ska snart börja möblera här i rummet nu genom att fixa och trixa, måst börja med att plocka upp från golvet, har redan börjat kasta nämligen. Ska verkligen försöka hålla rummet städat nu, men jag vill ha några lådor att sätta papper i och dylikt. Ska ta kort och visa av rummet senare när det är lite städat men nu kommer andra bilder.


Skor, från kappahl.


Shopping, allt på bild förutom tightsen.
Älskar mina inköp men vill ha meera!


Linn filosoferar.


SH09B


Daniela & Henrietta


Mmmm.. kladdkak med glass!

Det var lite bilder från Shoppingen och sista skoldagen. Men nu har jag dödsvarmt av denna dator och skalla börja vädra och städa i rummet. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0