< Till bloggens startsida

Näst sista natten här

är det nu och gud så skönt det är.
Blev svettigt att städa hoho men nu är det så gott som gjort, bara att plocka hem alla saker nu då på torsdag kväll. Får inte hem mina saker före det jag.  Efter att jag hade städat åkte jag på en sisådär 6km cykelfärd och skönt var det och när jag kom hit sprang jag genom duschen och bänkade mig här med vindruvorna och smaskade. Men nu är klockan snart 11 så jag tror jag ska gå och lägga mig så jag orkar upp til skolan imorgon då det äääntligen är fredag och jag får åka hem och åka ut till Daniels villa och grilla och kaanske ta årets första dopp om det är varmt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0