< Till bloggens startsida

Morsdag

Ska slänga in ett snabbt kort inlägg nu.
Vaknade halv 11 imorse sköönt, sen duchen och så har jag suttit hos farmor och farfar en stund efter att jag varit in med en blomma till henne. Nu sitter jag här i köket med laptopen och har just precis kollat vilka filmer som går på TV ikväll och det var två stycken en komedi på 3an som hette: "Fever Pitch" och så den återkommande Wallander filmserien som går på 4an så det blir ett svårt val ikväll, men det lutar väl nog mera mot Wallander.
Ska snart åka iväg till Näsby för att hämta mormor och sen bär det av till Rangsby och till moster Lisbet där vi ska äta mat och umgås. Det blir väl också att gå ett varv och hälsa på kossorna för Mamma, Mormor och Niclas har inte sett dem ännu. Ska ta med kameran också, (men lugn jag ska inte ta mera kort av kossorna) utan kanske på Bella som är Daniel's hund men det beror på om hon är villig att vara med på kort eller inte.
Senare när vi kommer hem blir det väl kaffe hos farmor och sen slapp framför TV:n och högst antagligen datorn också.

Men nu ska jag göra mig klar!
Ska googla lite och se om jag hittar någon passlig bild till detta inlägg.


Blev en enkel ros, men det är väl mera eller mindre morsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0