< Till bloggens startsida

Måndag

Har nu varit till Vasa och handlat lite och hämtat skolböckerna men har inte lyckats börja läsa ännu.. typiskt! Men när jag kom hem gav jag min present åt mamma som var ett strykjärn som hon verkligen var i behov av. Sen åkte vi iväg till Halpa och Agri Market för att handla lite ett som annat, bland annat en present till Farfar som fyller 75 år på torsdag men vi hittade inget idag eller vi var lite osäkra men säkert kommer vi på något. När vi kom hem var klockan lite efter 5 och då har jag bara suttit här och lyssnat lite på Adam Lambert's låtar och lite sånt. Hade nog i tankarna när jag kom hem att jag ska börja läsa på prov innan klockan var 6 men nej för nu är den 5 minuter över, suck inget går enligt planerna längre!

Just nu: Black eyed peas - Alive


Smyckena jag handlade på Kappahl förra veckan på rean!

Köpte söta peanutz hörlurar på HH.

Köpte denna halsduk på Indiska idag!
Hittade en till på Anttila efteråt som var vit i botten
så den skulle jag vilja ha också, hoppas på att den är kvar nästa vecka!

När jag har läst klart på prov fantiserar jag att jag skulle hinna ut och gå också men får nu se då, kanske jag tar med mig D istället för att stressa före han kommer. Måste fundera!
Men nu fokuserning på Grundvård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0