< Till bloggens startsida

Ledig dag

Blev inget bloggande igår, skulle nog haft tid men orkade verkligen inte. Lördagskvällen blev ganska tråkig men det blev en kort kväll i alla fall så alltid något. Dessutom gick min telefon sönder eller rättare sagt displayn så den är kaputt så nu får man springa runt med en gammal Nokia 2600 som man inte får några nya ringsingnaler i för då måste man skicka efter och det är ju skitdyrt.


En sånhär snygging, som till och med är beige!

Igår var vi slöa framför TV:n och bara pratade om allt möjligt, älskar när man har någon som lyssnar på en. Sen hämtade vi några apparater som min bror ska låna när han ska fixa listorna här i mitt rum, så det böörjar lida mot sitt slut. Blir att möblera ikväll eller imorgon, yes!
Sen körde vi i Näsby några varv och sen hem och kollade Wallander - Hemligheten, hatar när man har sett alla filmerna men nåja de ör ju bra. Vi kollade öven A Cinderella Story i pausera och den filmen är ju också yyberhärlig.

Idag har jag inte hunnit med mycket men jag SKA städa en skrubb, fixa en tent, fixa en uppgift i Vett och Etikett och sen fixa lite i rummet då. Så inte de trevligaste sysslorna, men hoppas i alla fall att D kan komma ikväll, eller att jag hittar på något annat kul!

Bilder från helgens fotografering.







Hos Daniel har de kattungar nu och de är såå söta, skulle vilja ha den
vita men får inte. Så om någon vill ha en kattunge snälla ta och rädda dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0