< Till bloggens startsida

Kväll

Har varit ute och cyklat/promenerat med Emma ikväll men bara en bit härifrån internatet till en liten park eller vad man ska kalla det, där finns det vatten, gräs, träd och uppe på en kulle är en staty där vi satt och Emma läste lite till prov skulle jag också ha behövt men jag lyssnade på musik istället.
Bl.a. Sean Kingston - Face drop
Nu har jag bänkat mig här och skriver ett godnatt blogginlägg, har inget annat för mig så. Det är tredje inlägget för idag ganska så rekord det också. Skall inte göra mycket mera ikväll nu efter det här, tror jag ska gå och lägga mig eller prata lite med D först. Men jag har så ont i nacken vet inte riktigt varför men jag skulle bara vilja lägga mig ner nu är trött.

Nu: Läsa ett blogg inlägg till eller kolla åtminstone det är Kissies blogg och hon uppdaterar mycket så där hinner man inte med att läsa men den är bara så rolig att följa, haha!

Men nu går jag och lägger mig Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0