< Till bloggens startsida

hos Daniels

är jag nu och läser lite bloggar och sånt.
Innan vi kom hit idag åkte vi och handlade en blomma åt Daniels mamma somm fyller idag så hon fick en fin blomma och kruka i rosa. Sen har vi smaskat på rabarberpaj och nu väntar jag på att vi ska åka till Kenneth på examenskaffe. Senare ikväll vet jag inte vad som händer kanske åker med Emma om vi hittar något bensin till bilen att snatta haha, annars blir det väl nog bara att kolla någon film tror jag.
Imorgon får man ladda upp på dagen för senare ska vi ha grillfest hos Kenneth, hoppas bara på det bästa vädret nu skulle vara härligt med sol när man ska grilla men som det der ut nu blir det nog inget vidare väder imorgon.

Men nu ska jag börja fixa mig lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0