< Till bloggens startsida

Helg

Igår satt vi på hem med Jenny och var hemma där en 3-tiden. Sen på kvällen hämtade Daniel mig och vi åkte till Näsby och åt en glass från Tina's glass och gott var det. Senare så var vi till Johan ett var och sen hem och så gick vi och drack någon "öl" till hallen och dit kom också Kenneth, Johanna och Emme och senare också Tony. Vi satt där en stund och pratade men sen for Daniel och jag för jag ville övköra bil lite och sen åkte vi hem och skulle kolla film men jag somnade som vanligt.
Idag har vi varit till Näsby och framkallat kort och även handlat morsdagspresenter och senare till Närpes golv och beställde lite saker till rummet. Sen åkte vi hem, drack kaffe och började måla på rummet så nu är det grundat men ska säkert göras det en gång till eftersom vi måste spakla och slipa ännu, men det börjar åtminstone ta sig. Sen ducha och åkte hit till rangsby och här har vi bränt en skiva, varit till villan och suttit här.
På villan tog jag också några bilder laddar upp dem senare..

Men nu ska jag kolla Wallander filmen med D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0