< Till bloggens startsida

Helg

Nu är helgen så gott som över. Det jag har hunnit med är att sola, måla rummet i grått, varit med älskling och igår var vi till Åminne. Kvällen började här hos D och vi satt i solen och pratade och det var en härlig stämning. Sen åkte vi iväg med Brage till Åminne och började springa runt. Kvällen blev lite sådär bra det har ju nog funnits bättre kvällar men men.
Nu har jag just vaknat men D ligger och snarkar ännu så jag passar på att skriva ett inlägg då. Det jag ska göra idag är väl nog bara att se på när moster ska tapetisera min fondvägg och sen blir det att börja plocka in grejorna, kul. Senare ikväll ska jag vara med D och kanske kolla film eller näsby ett varv? får se.

Laddar upp bilder senare, har inte med sladden hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0