< Till bloggens startsida

Grillfest

var det meningen det skulle bli ikväll men vet inte riktigt vad det blir nu när det regnar, hoppas något. Hade inte riktigt lust att åka förut idag när man inte har något att dricka men har ändrat mig nu och hade nog tänkt åka för det, kan ju alltid åka hem om det blir tråkigt men hoppas på det bästa.
Annars idag så har jag klippt gräset, nästan allt men så började ju den förbannade gräsklipparen bråka så det lämnade lite på en gräsmatta vilket är fult men vad kan man göra när saker och ting krånglar.
Men nu ska jag börja fixa till mig och se vad man ska ta på sig inför kvällen och hoppas på en rolig kväll med vännerna!
Hoppas ni har en trevlig kväll också bloggläsare!



googlad
Haha! En sånhär grill har Daniel, Kenneth och Macke fixat till ikväll av
en tunna men den är inte rosa och så är den lite större. Men den såg
nog hyfsat bra ut ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0