< Till bloggens startsida

Godmorgon!

Har nyss vaknat och när jag kollade på klockan var den 2 minuter över 10 så tio är helt klart min tid att vakna, vaknar nästan alltid då. Men imorse var det meningen att D skulle hjälpa mig att bära ut några listor eftersom de är så långa, men jag får nog skylla mig själv när det inte blev av för jag bara låg och gnällde och var trött så nu får jag bäre dem själv då. Bra morgonhumör.

Igår fixade vi listorna, sågade till dem så nu är det bara att lacka dem ett varv och sätta upp dom ikväll och hoppas på att jag får möblera men det är väl inte så säkert ikväll heller eftersom det är massor av sladdar kvar som ska fixas. Tro jag har skrivit i typ alla inlägg att jag vill möblerna men kommer säkert hålla på så till jag verkligen får möblera. Sen ganska sent på kvällen var det Sex and the city som jag kollade en del på men blev alldeles för trött till sist, men håller med om att det är en skitbra serie och inte är det långt tills filmen kommer ut nu heller.

Men nu ska jag börja göra någonting eftersom idag ska ska jag hinna med detta:
1. Lacka listor
2. Fixa en hemtent
3. Läsa på tent
4. Gå ut och gå
5. Städa och möblera (förhoppningsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0