< Till bloggens startsida

Filmer

Kollade just på Biografen Gloria här i Vasas hemsida när filmerna riktigt kommer ut, vilket datum alltså.
Twilight - Eclipse kommer ut den 30.6 så det är inte riktigt länge kvar, skulle gärna vara på premiären av den filmen för den kommer vara as bra!
Sex and the city 2 kommer i början av juni tror jag så det är det inte så länge till heller och den vill man absolut inte missa, gillar girlsen i den filmen de är så grymma. Tror föresten att jag ska kolla ettan i helgen eller måste se skulle vilja kolla Alvin and the chipmunks också och även lite av Prison Break men kanske jag har D att bestämma en av dem brukar bli lättare så.

Blev nog en cykeltur såhär annar ikväll, var via ABC ett varv också och åt lite, ajjabaja! men det är ju snart slut på skolåret så då ska man försöka hålla tibak lite åtminstone kanske inte med glass och alkohol men i övrigt ganska så strikt ska jag hålla mig. Mamma har ju klarat det så varför skulle inte jag?

Men nu ska jag fundera om jag ska koll AA ikväll eller något annat!


inte så bra kvalite, men har man bara mobilen till hands blir det såhär.
Från cykelturen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0