< Till bloggens startsida

Chill

Igår var vi hos Kenneth en hel hög, vi festade inte untan bestämde oss för att spara det till nästa helg så Emma och jag kollade på melodifestivalen och även Daniel senare fastän han sovde en hel del också. Kom hem där en 2-halv 3 kanske? kollade inte på klockan just.
Idag vaknade vi ganska sent och bara låg och chillade och hade huset för oss själva, sen åkte jag hem till mig och en stund efteråt kom Emma efter mig med vespan och vi åkte till Näsby och handlade lite mat och sånt gott som vi skulle fixa till och äta på hennes villa och gott var det. Har varit där hela kvällen och chillat och pratat strunt.

Nu lade jag på TV:n och märkte att det var Bridget Jones Dagbok på kanal 5 så den ska jag kolla nu ikväll och sen ska jag även läsa lite i Twilight andra boken så jag kommer lite vidare i den har inte läst sen förra sommaren eller nåt, haha!  Men nu ska jag ladda ner filmen Farsan och kolla runt på lite Sony Ericsson telefoner hade tänkt mig att köpa en imorgon kanske!

Imorgon bär det av till Vasa med Emma och några ur hennes familj, ska även åka via Malax och Almanda för vi ska in och tryck byxor som jag visar senare när de är klara.

Bilder från igår:











Haha! Den gigantiska dosan som finns hos Kenneth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0