< Till bloggens startsida

Bildbomba

jj
Hos Johanna före Vanha.
Cissi & Emma

Mell & Anna

Cissi

Folk

Cissi & Kit

Överaskningspartaj hos Måne, hennes 18 års dag!
Joel, Alexander & Pika

Måne

Före Åminne hos Daniel! 2010
Emma & Cissi

Kenneth, Didde, Daniel & Madde

Simon, Johanna, Emme & Anna-Maria

Macke, Jim & Kenneth

I taxi..
Emma & Cissi

Blev en massa bilder ur "festarkamaera"t som jag hade glömt bort så här har ni och njut!
Idag har vi nu äntligen tapetiserat mitt rum så nu är det klart och jag ska börja ställa in lite saker och sånt nu. Sen blir det att springa igenom duschen och sen ska jag se vad D och jag hittar på. Men nu ska vi börja jobba på i mitt rum.

Annars en härlig sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0