< Till bloggens startsida

ARG!

Hej jag hatar min fucking iPod!
förr har jag nog fått ta bilder ur den (tror jag åtminstone) men nu går det inte så nu är alla mina bilder förlorade, fyfan stackars mig. Alla bilder från olika fester som jag inte hunnit framkalla, andra tillställningar och sånt men nej allt är borta. Funderade om det skulle gå att sätta in den i apparaten på fotoquick men knappast eftersom det går ju inte i datorn så och såhär annars går det ju med USB och kamera så vafan!?
DEPRIMERANDE!

Funderade just över om vi skulle åka på zumba något denna dag men vi skippade det och tänkte att vi skulle gå ut och gå och få lite frisk luft istället, mycket bättre nu när spysjukan går också. Vill absolut inte ha den till helgen, men får se då.

Nu ska jag gå och deppa vidare och lyssna på någon deprimerande sång eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0