< Till bloggens startsida

Aktiv

känner jag mig nu eller bara på bloggen inte såhär annars precis. Eller jag har ju varit ut och gått med Emma ikväll så då var jag ju också ganska så bra aktiv. Annars mellan det senaste blogginlägget och det här så har jag bara spelat "over the hedge" på ps2 med Emma och det var skitskoj, bra att uppta gamla spelminnen igen.
Under promenade lyssnade jag på musik i min fucking iPod och tänkte på helgen som kommer att bestå av måla måla och måla i mitt rum + morsdagslunch men lite mys ska vi nog allt hinna med tycker jag, annars kommer jag dö av saknad nästa vecka.
Kollade just på Prison Break SISTA AVSNITTETfinn TV ganska otroligt att det var där, och jag har inte sett så mycket av sista säsongen så nu ska jag börja kolla på allvar!

Men nu ska jag sluta fummla och gå till sängs för imorgon börjar vi kvart över 8 och jag skall i duschen så det gäller att vara pigg då!


En stycken söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0