< Till bloggens startsida

AA

Har jag för någon sekund sedan tittat på och det var det sista avsnittet och kanske nog det bästa ever! Det innehöll romantik, spännig och lite hemska delar så de hade nog gjort ett jävligt bra sista avsnitt. Kim blev frisläppt eftersom det inte var han och blev tillsammans med Liv precis som det skulle och Marcus fick sitta i hektet så det blev nog det bästa. Hamsa och Roxanna är ändå så bäst dom passar så bra tillsammans. Kommer sakna denna serie OTROLIGT mycket, ska ladda ner eller köpa några boxar om det finns!? men det måste det väl nog eller vet någon?

Snart ska jag börja plugga några frågor i grundvård och sen läsa på ordförhör i läkemedelsräkning, känns sådär men det är ju Sommarlov efter 3 veckor så dåå blir det minsann skönt. Efter pluggandet ska jag ta mig ut på en promenad/länk för att friska upp kroppen och vidga sinnena, haha!

Jag mår toppen idag!


feeling happyy!

Kommentarer
Jenny

Tyverr kommer it AA ti kom på na boxar, läst i na forum att di it hadd rättigheiter ti all musik i avsnitten så he va tääför.. Sugand, sku vila ha allt på dvd jag å :D

2010-05-05 @ 21:20:51
URL: http://jeeenn-y.blogspot.com/
Malin

Men fuck va skiit! Ja å it gar e ti ladd nier å it na så ååh, man var ju så förbanna :)

2010-05-06 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0