< Till bloggens startsida

AA

Ja som sagt nu har jag kollat några gamla avsnitt av Andra Avenyn och de är minst lika bra. Synd bara att det är någon jävel som laddat upp klippen utan ljud!? man kan bli så förbannad men vad kan man göra.
Ska snart gå i duschen och börja ta natten tror jag för imorgon är det full dag på schemat och dessutom prov att läsa på har nämligen 3 prov på torsdag som är följande: Läkemedelstent, Läkemedelsräkning och Praktiskt prov i Grundvård, är mest närvös för de två sista. Måste nämligen ha 100% rätt i räkningen det vill säga inget fel alls så lite skraj är man och för grundvård också för jag vill verkligen inte ha blodtrycksmätning! men hoppas på det bästa, skolan är ju ändå snart slut mindre än 2 veckor nu, sköönt!

Nu ska jag prata med min älskling och sen besöka duchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0