< Till bloggens startsida

vårkänslor

Vägarna blir bara mera "bara" för varje dag och jag älskar det.
Idag var vi som 3 från min klass på finska, 2 läkemedelstekniker och 2 hästskötare så det var inte många. Sen var vi 7 st på gör din egen leppomada haha (Y) men det blev en lugn och skön dag då och några plus i kanten för att vi orkade komma. Sen fick vi också sluta 2 istället för kvart före 4, och jag åkte hem med Lizze idag och det gick riktigt bra men jag tänkte somna typ 70 gånger men annars.
När jag kom hem kollade jag på nätet efter bilar, har blivit lite intresserad av det och så är det bäst jag kollar själv fört eftersom bilen ska vara svart och får inte ha träpanel eller ljusa säten. Sen kom Emma med halv 6ans buss från Vasa så då kom hon hit och sen kom också Måne och så satt vi här en stund och sen åkte vi iväg till Näsby och körde av och an, handlade kinderägg, cider och sen åt vi en french dog på TB förståss och annas körde vi bara och pratade. Vi var inte ute så jättelänge men det är ju skola för henne imorgon och för andra också så det började bli glest med folk.
Vi från YA i gamla vasa är åtminstone lediga onsdag till tisdag så det är ju skönt. Så imorgon ska jag och min bror riva ut klädskåpen ur mitt rum så vi får någon början, sen ska det börjas  plocka ut allt ur rummet, riva ner tapeter, spakla, måla, tapetitera!? och förståss golvmattan ska in till först och så måste jag ju också välja tapeter till fondväggen. Men det blir jag själv som ska måla rummet med lite hjälp av min bror som ska spakla och fixa det första. Så det blir roligt för mig som gillar att måla. Imorgon ska jag också åka till Daniel om jag hinner och måla några dörrar och sånt så det är mycket sånt nu och snart ska vi ju också börja måla på deras båt "Snuffa" så vi får ta ut den i sommar och åka ut på havet och slappa och soova! Längtar såå till sommareeen!

Men nu ska jag sluta drömma och lyssna klart på Jason Derulo och sen ska jag ta natten så jag orkar med en dag imorgon också!
Ha de bra!


Påsken närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0