< Till bloggens startsida

sommar,sommar och återigen sommaaar!

Tisdag: gjorde väl inte så mycket här på detta internat men in till stan var vi med bussen och jag letade efter en present åt måne hittande något men ska köpa meera. Sen snossade vi bara på och kollade på allt sen kom Jimmy och hämtade oss och han och jag stred om vad det var för temperatur alltså jag tyckte att hans bilmätare inte stämde och jag hade rätt så de så, där förlorade du allt. Sen började jag fixa lite på ett bildspel och vi kollade på cougar town och åt Ben&Jerry's glass såklart. Sen bara soovaa
Idag hade vi kemi 3 första timmarna eller vi fick ledigt den första, sen mat 2 grundvård och tillsist 3 anatomi.  Efter maten höll vi på att gå hem eller jag eftersom jag tappade tråden och inte ville gå på de sista timmarna och dessutom slutade Emma efter maten. Men jag kom på spåret igen och det visade nog sig att de där timmarna gick förbi också.  Sen gick vi hem, kokade mat som bestod av korv, sen städade vi och det blev riktigt frächt här åtminstone för en stund. Sedan städningen har vi bara suttit här och jag har kollat på Andra Avenyn, fixat klart bildspelet som dessutom inte går att ladda upp här eftersom man måste ladda upp det via youtube först, suck! Sen fortsatte jag idag att äta min Ben&Jerry's glassburk och den tog minsann slutt.
Nu och här är det dött, tyst, tråkigt, kalt, äckligt.. så det är inget vidare alls nu. Men resten av kvällen ska jag väl bara ägna mig åt datorn, grundvårdsboken, cougar town och situpsen vilket blir 200 straff idag så det blir tillsammans 300 då! hoho, så blir det när man äter sött.

Imorgon ska vi åka till Sports Gym och träna kanske till och med dansa lite zumba får se om vi hinner.


summerflower

Villafest!
Emma, Toffe
& Madde i solskenet!


Tony's konfirmation
Alexander, Tobias,
Sebastian, Oliver, Benjamin,
Tony, Olivia, Linnea & Jag!


Blev några sommarbilder nu då istället p.g.a. det dåliga med Sommarvideon/bildspelet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0