< Till bloggens startsida

Uppdatering

har nu anlänt till internatet för en stund sedan. Eller vi tog 5 över 7ans buss Emma och jag och sen steg vi av vid ABC och jick dit för att äta något och handla något smått. Sen traskade vi iväg mot internate och det blev kalt innan vi var där och trött i nacken men annars gick det nog bra. Så nu har jag bara varit i duschen och nu skall vi kolla en film som heter Nick and Norah's infinite playlist och jag hoppas den är braa för jag har inte sett den. Sen blir det väl nog bara att gå och lägga sig för att orka med morgondagen då vi t.ex har finska på schemat och har även finskaord som jag inte har läst på något ännu, nog för att jag har läst på morgonen de andra dagarna också men skulle nog borda läsa på dem lite bättre så man får bra i förhören för man vill ju nog satsa lite på skolan nu när man nu själv har valt yrke och vill få ett yrke senare i livet.

Men nu ska jag vänta på att emma har skrivit blogg klart och så ska vi börja kolla på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0