< Till bloggens startsida

tunga sönagar

Nå nu kan jag berätta om gårdagen; Daniel, jag och Emma åkte till Måne igår och ställde oss i grinden. Rickard, Mäntylä, Pika och Joel var redan där så efter en stund letade vi oss mot dörren och ringde på och sa grattis det var meningen vi skulle ropa men det ble inte så eftersom vi var lite folk för basse och svenne och någon till hann inte komma till den där tiden men nåja hon blev överaskad och hade inte alls tänkt på något sådant. Sen festade vi på, åt chips, popcorn, dipp, salta pinnar och sen också smörgåstårta som jag hade med mig. Folk kom och gick och vi spelade även ölspelet på pojkarnas sätt, sofies sätt och emmas sätt så det blev en del dricka att hälla i sig också. Sen sjöng Måne, jag och Emma och vi hade nog riktigt kul. Sen bestämde folk sig för att åka till Töjby lokalen så då gjorde vi det men där sög det totalt det var inte många levande varelser där. Men nåja vi fick nu oss en åktur, sen efter den rundan åkte vi hem och så var kvällen slutt.
Så kvällen blev helt lyckad hoppas bara Måne tyckte det också, men jag tror nog det!
Idag har Daniel och jag baaara sovit uut, kollat TV, ätit frukost + kaffe och bara pratat med morsan. Sen åkte han hem och jag städa upp lite i rummet och sorterade byket och nu sitter jag bara här sen blir det väl att gå in till Farmor och se hur hon hade det igår i Gamla Vasa vid korsholms skolor på 55 års träff ellr vad man kallar det.

Såhär annars funderar jag bara på om jag ska pendla denna vecka eller inte skulle nog vilja det men.
Tänkte ladda upp några bilder från gårdagen men jag vet inte av mitt kamera, så senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0