< Till bloggens startsida

Stressigt

Hejsan!
Kom hem 9 tiden igår efter en shopping tur i Björneborg, hittade ett par converse skor på rea till och med 50% de hade kostat 120€ men fick dem nu för 60€ så det tyckte jag var ett bra köp på Top Sport och jag älskar skorna. Sen sprang vi på där och yrade, hittade bara 2 blusar till på H&M men jag var nöjda över dem också. Måne shoppade byxor och skor. Vi provade typ 25 jeans eller nåt på JC så där hittade hon sina, jag hittade inga som jag var riktigt nöjd med. Vi åt en smörgås där och sen åt vi också glass, sen skulle vi gå och äta den riktiga maten men jag hade ingen lust med något så det fick va. Sen köpte jag en pärm (Y) eller först provade jag i min adidas väska som jag hade köpt men den gick ju såklart inte i så jag gick och bytte in den. Sen sprang vi och kollade på de andra väskorna men pärmen rymdes inte i någon av väskorna jag ville ha. Nåja vi åkte hem med halv 7ans buss och det var en tant i klackaskor som körde haha. När jag kom hem jick jag hem, stod på bron och frös tills niclas kom eftersom jag inte ville kravla i djupsnö. Sen kom Daniel och jag packade väskan och sen åt vi glass och kollade på någon shitbra film men jag somnade.. filmen hette Uptown girls och gick på 3an.
Nu är det morgon och jag har just varit i duschen och packat lite mera medans Daniel sover, men nu måste jag nog gå och fixa håret och fundera över vad jag glömt, äta, klä på mig och sen åka iväg till församlingshemmet. Ska åka till Alskat över helgen med hjälpledar utbildningen.
..ja just ja anteckningsmaterial...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0