< Till bloggens startsida

Sommarfeelis och converse!

Idag är det måndag och skolveckan har börjat och det gick ju lite sisådär tänkte nästan hamna ur spår och gå hem jag ett tag eftersom jag verkligen inte hade någon lust att gå på kost, nutrition och rengöring för att koka mat men det gick när man väl började på. Annars idag i skolan har jag bara haft summerfeelis, och gått och tänkt på allt man ska hinna med i sommar t.ex. vara med vänner, köra moppe, ut och köra me månee, sola, bada, festa, jobba, dricka, köra båt, cykla, vara galen, springa runt i sommarklänningar och käka glass i lass! ;) OCh så har jag såhär annars chillat runt i converse idag som tecken på Våren.
När vi kom hem till internatet slöade vi bara och jag gjorde 100 situps sen skrev Emma och jag matlistan och så gick vi ut på en promenad före vi gick och handlade mat till denna vecka. Med maten hade vi problem eftersom det inte fanns något vi vill äta och allt var dyrt och det vi ville ha fanns inte. Men men vi köpte sej, korv och återigen korv som mat + sallad och annat som t.ex. youghurt och liknande, jag köpte även gröt som jag ska börja äta nästa vecka när jag har hemmakokt jordgubbssylt! namnam.
Sen när vi hade handlat gjorde Emma varmasmörgåsar med tonfiskröra innuti så då fick jag äta den återstående tonfiskröran och det var gott minsann. Sen kollade vi på Cougar Town kollade hela 3 avsnitt och det är nog den bästa serien på länge  om man inte jämför med Prison Break för den serien slår nog ingen.
Men nu ska jag börja släcka av här och kanske krypa mig till sängs eftersom vi börjar halv 9 imorgon och jag ska i duschen också och dessutom har jag som uppgift att väcka Emma och Johanna så ja ska försöka vara pigg imorgon.
No fuck! måste göra 300 situps till ikväll, har en deal om att göra 100 situps varje kväll och när man inte gör några över helgen får man skylla sig själv och ta sig i kragen när man kommer hit istället så det blir nog bara att sätta igång nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0