< Till bloggens startsida

Skola

Åkte med 6ans buss imorse och jag sovde faktist inte någonting alls. Sen släpade man sig till internatet och läste på finska orden. På finska timmarna lagade vi några uppgifter och tränade uttalet. Kemin "tvättade" vi silverskedar och gjorde ett experiment med någon morot och några godisar. Sen gick Linn och jag hem och Emma slutade samma tid så då gick jag och lånade till bibban "kosten och hälsan" sen fixade jag finska läxan och sen åkte Emma och jag in till stan eftersom jag skulle ha några fejk videkissor till mamma men såklart glömde jag dem precis som förra gången så det blir nog att ta dem någon annan dag denna vecka. men vi handlade nu åt minstone mat och åt på subway. Sen bara hem till internatet och sedan dess har vi ju suttit vid denna jevla plåtlåda och tittat och förståss läst Frida-tidningen och nu står disken och väntar på mig så det är väl nog bara att börja maka sig upp ur denna soffa och börja på...

Föresten idag såg Emma och jag en soffa på loppis i stan som var nersatt till 25€, jevlit billig alltså men måste fundeera lite fastän den försvinner väl ganska fort eftersom det var på loppis.
Nu ska jag lägga på musik och då och diska så vi får någonting kokat och ätit imorgon!

Uppdaterar youtubevideo senare när det här fucking internet funkar här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0