< Till bloggens startsida

Nya skoltag

Måndag idag och veckan började med att man fick lov och stiga upp klockan kvart över 5 på morgonen. Det gick men inte var det ju det roligaste sen när jag hade gjort mig klar skulle jag väcka Daniel och få upp honom ur sängen men det var ju inte det aldra lättaste heller. Sen när vi hade ätit och var klara skjutsade han mig till bussen och då åkte vi iväg och bussen var såklart proppfull och jag somnade (Y).
Skoldagen gick ut på Finska, Kemi och Kost, Nutriton och Rengöring. Så någon mat behövde vi inte koka idag eftersom vi gjorde det de sista timmarna i skolan så det var ju skönt och man fick spara in lite pengar.
Sen när vi kom hem slöade vi och sen gick vi upp till bussen halv 5 och åkte in till stan, hade i sikte att inhandla linnen, en mapp och ett jeans par men det blev: En tunika, en kavaj och en mapp. Men jag är nöjd i alla fall har ju någonting att ta på sig på Lördagen då när vi ska på Pixnegalan till Malax.
Nu ikväll har det bara blivit att fica till finskaläxan och äta en smörgås + youghurt och nu blir det snart att lägga sig ner och läsa Pojken som kallades Det och sen blir det att sova så man orkar med morgondagen.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0