< Till bloggens startsida

Helg

Fredag: Åkte till Daniel ganska tidigt sen for vi iväg på kalas till hans storebror och var där några timmar sen hem och skulle kolla på flickan som lekte med elden men jag somnade så nu måste jag kolla den sälv då.
Lördag: Vaknade sådär ganska normalt, steg upp och åt frukost var allmänt slö och bara pratade och kollade på Tv. Sen åkte vi upp till Näsby för att handla diverse inför kvällen och så dagfördrev vi lite på affärer och pantade flaskor för att ha råd med ett som annat haha. Sen åkte jag hem och scrabbookade lite sen mat, duschen, göra mig klar, åka iväg till skidstugan, förfesta, med taxi till malax sen bara dansade vi där och hade det roligt i början sen sög det och senare mot kvällen blev det nästan för roligt igen haha. Kunde åtminstone inte sluta skratta inombords på något sätt.
Söndag: slö slö och slö åtminstone Daniel har slöat ganska så bra imorse medan jag har kollat på tv och guligullat med honom. Sen åt vi mat, berättade för mamma om gårdagens händelse och sen skojade vi bara, körde lite moped eller det var meningen vi skulle fixa den men det blev liksom inte av idag det. Annat jag gjort idag är att jag har varit hos farmor och farfar, ätit middag, scrapbookat och nu sitter jag här och funderar ska jag åka till Vasa ikväll eller imorgon klockan 6 på morgonen, båda två låter jobbiga som bara denn!
Måste fundera här nu lite med Emma, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0