< Till bloggens startsida

GLAD

humörsvängningar eller vad tänker ni säkert nu?
Men igår morse när mamma kom in i rummet slängde hon något tungt och mjukt som hon brukar på mig och det var min älsklingsfrass Smulan som hade kommit tillbaka! Blev jätteglad och låg och gosade med honom en stund.
Sen städade jag ut resten av skrubben och flyttade in min akläder så nu är min "walk in closet" klar haha. Ganska nöjd eftersom man kan byta om där och den är ganska så mysig så nu är det bara att vänta på att rummet blir klart också. Hela min dag har nästan gått till städning men jag har också varit hos farmor ett varv och bara slöat runt här hemma med mamma.
Igår på kvällen åkte Daniel och jag till Halpa-Halli eftersom jag skulle kolla på en låda och det fanns EN kvar så en tog jag! Sen körde vi bara runt och så for vi till lidl och handlade glass, så det här men sötsugstabletterna går lite sådär just nu men i tisdast fungerade de bra. Igår var det även ett jevla snöoväder och många drivor, traktorer, poliser och annat skumt.

Nu är det morgon och vi kollar på discovery och jag ska göra mig klar för klockan 10 åkewr Måne och jag med bussen till Björneborg nu när bussarna har börjat rulla tillbaka.

P.S Jag har skrivit det här inlägget flera gånger nu datorn har givit upp och stress och så så det är lite weard.


Han e lite lat..



walk in closet

Kommentarer
Emma

Vaa BRA att Frassin kom ti baks ;D

ÅÅh ja e så aavis på Din Walk in closet ;D

2010-03-04 @ 13:13:43
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

JAAA! :D:D

hehe, ganska bra faktist man sir som typ all kliedär betär nu :D

2010-03-05 @ 06:54:39
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0