< Till bloggens startsida

Födelsedagsbarn och allmän uppdatering

Igår for mamma och jag och handlade direkt när jag kom hem och så blev det att beställa hem pizza från Casa som mat eftersom ingen orkade laga någon mat. Sen hem, åt, sprang över till farmor, hem, stressa för att få mig klar, sen näsby där det blev lte strul eftersom ingen av oss visste vad vi skulle köpa men vi fick det klart. Sen åkte vi raka vägen till Måne på kalas eftersom hon fyllde 18 år igår!! wuhuuu GRATTIS! och hon skrev också kortet igår och klarade det så det var ju shiitbraa, så nu får vi bara vänta tills hon får köra upp på onsdag och hoppas så för hennes skull att hon klarar det. Efter det är klart blir det besikting av den fina limegröna bilen hennes och efter det är det bara att köra påå! LÄNGTAR SÅÅ!! Ska ta några kort av bilen och visa så ni läsare få se den någon dag.
När vi kom hem från hennes kalas där vi även drack Champagne och åt tårta kollade vi lite på TV men surprise jag somnade. Nåja imorse var det jag som var vaken och inte Daniel så då fick jag ju även vara lite stolt över det också. Sen när vi orkade upp åkte vi till Näsby och handlade det ena och det andra, kan inte riktigt skriva ut här på bloggen nuu, men nåja ni lär få höra imorgon.

Jag har också ust precis städat lite i rummet och pravat den nya överkastet som ska va på soffan så nu är det nog bara att börja flytta ut möbler och skåp och börja lägga golv och tapetiera (hur skriver man det!?) hoppas rummet blir fint då sen. Annat jag ska göra idag är välnog bara att städa, slöa, fundera och äta mat haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0