< Till bloggens startsida

dålig uppdatering

Hinner inte skriva mycket just nu heller men ska berätta lite om det senaste nytt.
Lördag kväll blev det skidstugan, Linn, jag och Emma var här hos mig före och sen hämtade didde oss. När vi kom dit kanske lite efter halv 8 var det ganska dött och vi satt bara och pratade om allt möjligt. Kvällen höll på så ända till 10 tiden. Då kom Lina, Jennifer och Lilli och sen kom också Måne och Alexander. Kvällen blev sådär säkert skulle det ha varit roligare om man hade druckit men jag var så OTROLOIGT täpt i näsan så jag hade ingen lust. Åkte hem där en 2 tiden kanske. Söndag var bara slö, åkte inte med Daniel på snöskoter till grillstugan eftersom jag var så förskyld så hag fick sitta och snyta mig för dagen. Åkte hem från Daniel där en 9 tiden.
Idag har jag varit och handlat med mamma handlade en pärm på närbok till anatomi och fysiologi sen handlade jag också Benfotiamin + krom tablette på hälsokost som jag ska prova och se om sötsuget minskar. Sen har mamma och jag städat ur TVÅ skrubbar idag så att den ena ska bli ledig för mina kläder, och den är nästan tom nu men måste fortsätta lite på onsdag. För imorgon ska mamma och jag shoppa i Vasa och föra lite grejer till Internatet och kanske ta hem ett kylskåp? om det ryms haha.. annar hittar vi en anna lösning på problemet.

Men nu stressa vidare måste föna håret och åka efter Emma och sen iväg till Simone på karaoke/filmkväll/ tjejsnack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0