< Till bloggens startsida

Dålig blogguppdatering

har inte skrivit på länge nu men igår åkte jag hem efter skolan för att umgås med min underbara pojkvän och vi var till Näsby och kollade lite när måne körde och pratade med dem. Sen köpte vi godis och hade myskväll, kollade andra avenyn och lite sånt. Imorse kom Linn och jag med 7ans buss till vasa så vi låg på en soffa i skolan en stund och förstås datorn tills vi började klockan kvart över 8 och vi hade en lång skoldag framför oss som varade ända till kvart före 10 men det gick ganska fort ändå tyckte jag. Sen när jag kom hit till internatet var Emma här redan och vi började fixa mat som bestod av fullkornspasta + kyckling sen tog vi bussen in till stan och gick och handlade videkissor till min mamma och sen Ben&Jerry's + lite godis och så gick vi på bio på filmen I Love Filiph Morris med Jim Carrey i huvudrollen och den var lite sådär den var bättre på trailern men det gick att titta. Glassen var inte god idag och jag gillade inte riktigt de där toffebitarna som var innuti så den slängde vi när vi ätit lite ur den. Efter filmen tog vi det lungt och kollade på diverse på Anttila och hittade en genväg genom en grotta. Sen for vi hem med IP simon och förståss Dofie och Becca som hade varit på Volley Boll. När vi kom hem slöa här, läsa bloggar haha och äta vindruvor. Nu skulle jag behöva gå och packa eftersom imorgon är det Fredag och då få man åka heem, så då blir det KANSKE att åka på 24 timmars Rinkbandy måste se om vi har lust och orkar.

Men nu ska jag flumma här med Emma och sen packa, KANSKE läsa, sova och sen börjar processen om imorgon!


Saknar denna väska som jag hade i min hand i Björneborg, men pärmen rymdes inte så jag bytte in den då. Men skulle gärna vilja ha en sådanhär! <3


Vill ha, rosa, grön, blå eller svart ;)

Fick lust att nätshoppa nu men ska väl nog spara pengarna till något annat eller åtminstone ska vi till Vasa nästan onsdag också när vi är lediga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0