< Till bloggens startsida

Dagarna rulla på

Nu var en helg med en underbar pojkvän över och imrogn bär det av till Vasa!
Igår på kvällen åkte vi till Korsnäs till Victor som hade fest men vi var bara ett kvarv sen åkte vi iväg och hämtade Emma till malax efter att hon hade varit på musikkårens show. Sen åkte vi till Malax grillen och beställde en STOR hamburagare alla förutom Emma, den var shitgod jag tog med ost och ägg och det var nog längesen jag ätit en sådan god hamburagare. Den var svårt att äta för den var så tjock så det föll mycket sallad och sånt ur men den var nog värd det och den var inte så dyr heller! Rekomenderas.
Sen åkte vi bara hem och det var riktigt skönt att lägga sig i sängen och sova.
Idag har Daniel och jag sovit, ätit, jag har målat en diskbänk, han har städat bilen, ätit luch, druckit kaffe, kollat på datorn och tv riktigt härlig dag har vi haft idag. Nu när jag kom hem ikväll har jag bara varit i duchen och nu sitter jag här och har just bytt "tema" på facebook. Har också just precis fixat finska läxan så det har man ifrån sig nu är det bara att fundera ut kläderna till imorgon och se om man behöver ha med något till vasa det är bara en natt eftersom vi kommer hem på tisda och så är vi lediga från onsda till tisdag då ska blir riktigt skönt. Påskplaner; slöa, städa, börja fixa om i rummet, måla med Daniel, åka på 40-års kalas till faster, festa på påsklördagen och lite sånt smått och gott.

Men nu ska jag ställa in mig vid TV:n för ikväll är det Johan Falk och sen ska jag bara sova.
PS: skriver inget imorgon eftersom jag tar inte med datorn till stan.


Smulan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0