< Till bloggens startsida

Då var det dlut för denna vecka

..med skolan, guu va skönt!
Hade grunderna i vård- och omsorgsarbete imorse 2 timmar och sen var vi lediga i två timmar och vi satt vid en dator och sen gick vi och åt och sen satt vi bara de 2 timmarna. Efter det åkte Linn och Johanna hem men jag gick på Anatomi och idag gick det faktist fort och det var inte tungt heller vi ritade kollade på youtube och skrev lite grann också. Så jag slutade klockan 2 och då traskade jag iväg ner till Internatet, packade ihop det sista, tittade på klockan och konstaterade att jag hinner nog skriva lite blogg innan jag åker hem, Emma slutar kvart före 3 och då hämtar hennes morsa oss och så åker vi hem.
igår skrev jag inget eftersom vi var sura och tvära här på internatet, skolan sög, ingen av IP perssen svarade, allt gick fel, taxiproblem tills lördagen osv. Men sen svarade IP:arna och jag fick lov och ringa till Ruffe och han kom ner och hämtade ooss lite efter 6 tiden och så for vi iväg till Sports gym i brändö och där fixade vi vårat gym kort som vi har fått billigare från skolan och denhär första gången fick vi gå gratis så det var ju härligt så¨vi kollade oss runt och prövade på maskinerna och sen satt vi i massagestolarna före vi for hem. Så nu har vi 10 gånger kvar då, så vi ska väl försöka att träna hårt och prova på Zumba, spinning, bodypump och liknande roligt. Sen hämtade Ruffe oss 9-tiden och då fastnade vi på parkeringen, slirade fast i slasket så vi steg ur och knuffade på så när vi kom lös körde vi vidare till stan. De gick och beställde pizza medans vi tog ut pengar sedan så for vi till shell och handlade karkki.

Men nuu har Emma slutat så nu ska jag prata med henne och sen ska vi leta oss hemmåt, hejdå!

haha, tråk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0