< Till bloggens startsida

Converse

Vill haa!

Ikväll har Emma och jag tittat på converse och jag vill såå ha turkosa vonverse skor till sommaren nog för att jag har röda och svart läder men ändåå. Måste se om det blir av eller inte.. hoppas hoppas!

Liten uppdatering bara: Idag har vi varit in till stan med IP personalen jag köpte present till Måne och så åt vi en smörgås på subway. Annat var nog att bara chilla runt på stan i snöovädret, sen hem till Internatet, slöa vid datorn, duscha och just nu bara kolla runt på klädessidor och lite sådant som hör till summerfeelisen. Men klockan är snart halv 12 så jag tror nog jag ska börja gå och lägga mig nu.

Ska bara lyssna på denna låt först:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0