< Till bloggens startsida

Vasa

Ja idag har man varit i Vasa.
Emma och jag tog bussen här från Yttermark där en 1 tiden och åkte iväg, när vi väl kom till Vasa gick vi till Jenny's salong efter biobiljetterna sen gick vi mot stan och handlade något gott att äta före vi gick till Gloria. När vi kom dit fick vi gå in ganska snabbt och bänka oss, var spända inför Twilight - Eclipse filmen. Den var 2 timmar lång och skitbra rakt igenom så väldigt sebar. Längtar nog tills 4:an kommer ut nu men ska läsa böckerna nu också eller jag håller ju fortfarande på med andra boken och de är väldigt bra nästan bättre än filmerna eftersom det står mera i böckerna.

Efter filmen gick vi i stan och handlade lite på Midsommarrean som de hade blev två tunikor var av en på rea från Vero Moda och den andra från Gina Tricot. Handlade en handväska i förbifarten från Kappahl också och är väldigt nöjd med den. Handlade en tröja åt Daniel också från Jack and Jones som var på rea så ska se ikväll nu om den passar, knappast när jag har fått något handlat.

Idag är också sista dagen på Sommarlovet för mig kan man säga, för nu börjar jobbet på Botnia grönsaker ända tills skolan börjar så får se då. Börjar klockan 10 imorgon för att lära mig lite olika saker.

Nu ska Daniel komma hit och vi ska kolla på The best of Dag otto
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0