< Till bloggens startsida

Trött och slut

Är man idag efter en fagerökväll igår men den blev ganska så lyckad nog skulle jag säga, men längtar nog tills jag är 18 och får gå i baren istället! Tillbringade mesta dels av tiden i båthuset och i discot igår och vi hade det skitkul, var mest med tjejerna och snackade det var skoj att bara vara en 5-7 flickor också. Åkte sen hem efter alla bussarna åkt och sånt så kanske något före 3, satt på med Simone och dem hem!
Idag vaknade vi halv 3 typ och då blev det nog bara att vara slö och äta lite mat. Sen gick vi ut och lekte med kattungarna och tog kort sen åkte vi till hans villa och grillade och fixade ihop mat att äta. Det var gott och härligt väder tillsammans med en underbar pojkvän som dessutom fyller år imorgon! Efter villabesöket åkte vi upp till Näsby och åt glass och nu är man hemma.
Det som tyvärr hände igår var att mitt simkort är spärrat eftersom jag typ har slagit fel pin-kod för många gånger så nu måste mamma ringa till elisa för att få puk-koden och det blir inte före imorgon kväll så nu är man utan sin telefon. Suck när det alltid ska vara något!

Men nu bilder:







Har nyss kollat på Bröllopsyra på tv4 men det tog alldeles just slut så ska leta upp något annat nu eller läsa lite i Twilight boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0