< Till bloggens startsida

Tråkigt

Har jag nu eller jag kom alldeles just från Näsby med mamma men nu har jag tråkit å fyfan vad jag hatar det! Vet inte vad jag ska hitta på de flesta är väl sjuka eller gör någonting annat, men ska se om någon vill ägna lite tid med mig.. hör av er?

Om jag inte hittar på något att göra blir det väl att sitta med pusslet och kolla på TV som alla andra dagar, vill inte ha såhär tråkit sommarlov längre vill jobba, mycket bättre det så man har någonting att göra och dessutom tjänar pengar.

Ikväll på senan blir det åtminstone Sex and the city från klockan 24.00-01.10
Och för de som har TV4+ kan ju njuta av filmen fyra bröllop och en begravning, nog för att jag har sett den men det är ända kanalen där det kommer några filmer in i veckan och den har man inte.

Nej suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0