< Till bloggens startsida

Stressig dag

Har det varit idag tycker jag, har klift gräset hela dagen och gräsklipparen har varit elak mot mig och stannat så Daniel var från jobbet och tittade på den också men han kunde inte göra något för han hade några delar. Men jag fick nästan allt klippt men den stannade sen flera gånger så till sist orkade jag inte mera.
i postlådan idag fanns ingen lapp på att jag skulle ha fått min telefon men idag nu ringde min bror och sa jag fick åka och hämta det eftersom det hade kommit till affären så nu har jag min älskade Sony Ericsson, ska ladda den över natten!

Nu ska jag göra mig klar och sen kommer Daniel efter mig och vi åker och handlar och sen blir det mys på hans villa och grillning, ser framemot en trevlig kväll!

'

Behöver en klippning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0