< Till bloggens startsida

Söndag men för mig Lördag

Haha ja idag är det Lördag för min del eftersom jag kom från lägret igår så tänkte jag att nu är det helg och fradag så idag är det lördag men inte riktigt. Igår hade Daniel och jag en underbar hemmakväll med film, som ändå visades på TV också haha, humor men nåja vi fick åtminstone se filmen och den var bra Wedding Daze hette den tror jag. Ikväll ska vi kolla den andra filmen vi hyrde som är en humorfilm, typ pappadagis 2.
Men nåja söndag är det och det finns alltid bra serier på kanal 5 de morgnarna så nu har jag kollat på Everwood, Gilmore Girls och just nu Summerland som jag har suttit och bölat till i slutet. Det var Camron's (Zac Efron) far som hade alkoholproblem och inte insåg det men blev tillsist insatt på ett hem, sorligt var det men kan inte förklara men summerland är en skitbra serie. Men nu börjar serierna vara slut och skräpavsnitten börjar på alla kanaler, så jag ska städa upp lite från golvet som vanligt och sen skulle jag vilja på en promenad men vet inte om jag vågar det ännu när jag är lite förskyld. Måste se och känna på vädret först.

Men nu ska jag försöka göra ett bildspel på samma gång som jag kollar Emil i Lönneberga på tv 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0