< Till bloggens startsida

Soligt

Ja solen är fram men det är ändå inte varmt? vad är de för sommar!

Nåja det är ett tag sen jag bloggade nu sist men på Fridskär har det nog varit bra förutom regnet som förstörde en del utevistelse men det har nog gått ändå. Kommer nog sakna Fridskär en del!
I söndags när jag kom hem kom Daniel hit och vi for till Näsby och körde några varv och åt en bollaglass fastän det var muligt. Igår klippte jag gräs hos F&F och var "barnvakt" eller sysselsättare åt min kusin Benjamin som också var där vi åt plättar, busade, ritade och annat som småkillar gör, haha! Senare åkte jag ut med Emma till HH, Näsby och sen till henne för att köra bil och spela badminton, det var kul med badminton tyckte jag så det måste vi göra om. Daniel hämtade mig senare på kvällen, för jag har ju som sagt ingen moped nu just och börjar snart jobba så det kommer bli knepigt.

NU idag så har jag kollat på Facebook och fått lite inspiration till mitt korttagande men det blir väl nog inte idag heller, det blir liksom inte av. Men åtminstone ikväll skall jag ut på en promenad med Måne så det blir kul, alltid roligt när man får prata med henne! Skulle nästan kunna tänka mig att ta en promenad nu också? men ska se, ska prova lite kläder till midsommar först!

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0