< Till bloggens startsida

Sjuk

Det var som jag anade igår så nu är jag sjuk! Det tar ont överallt, är snorig så jag varken kan sitta, ligga eller stå, halsen är öm och känns uppsvullen som en komet och man vill helst inte svälja! Så får se nu hur det blir med morgondagens Bio, vill verkligen åka men det är ju jobbigt att sitta där och snyta sig och hålla på också, och med mycket ljud är det inte så skönt för varken huvud eller kropp när man är sjuk. Men jag ska göra allt idag har druckit en varmvatten kopp och en finrexin kopp, nässpray har jag i högsta hugg, halstabletter och till natten ska jag ta en värktablett för att lindra smärtorna.

Men nu ska jag kolla på The Notebook som jag har sett hundratalsgånger men den är fortfarande lika så bra!

Kommentarer
Emma

Neej :D Krya på dej Honeyyy :P

2010-06-08 @ 13:03:43
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

JA fan! taack sweetie :D

2010-06-08 @ 15:06:44
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0