< Till bloggens startsida

Ny Vecka

Har påbörjats nu och ännu har jag bara hunnit äta morgonmål men alldeles snart ska jag börja klä på mig och sen kommer Emma hit och vi åker iväg till Fridskär för det är samling där klockan 12 idag. Ser faktist framemot lägrena fastän jag inte är före helgerna. Men det blir nog helt okej också har ju sommarlov nu så med Daniel hinner jag nog vara i veckan utan problem, love summer!
Sitter och kollar på typ TV shop just nu, haha! men det finns verkligen inget annat på TV denhär tiden på morgonen.
Ska berätta lite om mina planer inför veckan som är att idag ska jag till Fridskär då och senare ska vi fira Daniels födelsedag, vet inte riktigt hur men det brukar nog ordna sig. På onsdag drar Måne, Emma och jag iväg till Vasa och kollar på SATC 2, ääntligen kan man väl säga! Annat den dagen blir väl lite chill på stan kanske beror på när vi åker. Onsdag ska jag även och klippa mig och på Torsdag drar jag iväg till Fridskär på en weekend där så packning blir det även på Onsdag, kommer bli en jobbig dag den det blev helt plötsligt så mycket att göra!

Men nu är klockan snart kvart före, Emma kommer om 15 minuter så nu måste jag springa och klä på mig, uppdaterar senare och ha en härlig dag alla!


Grattis älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0