< Till bloggens startsida

Natt

Lyssnar på Lena - Satellite medans jag kollar runt på skor och annat smått och gott på nätet. Har nog hittat några fina men jag orkar inte beställa (har inget VISA kort helller) men har skaffat mig lite inspiration till vad jag vill ha drar nämligen iväg till Vasa med Måne på Onsdag. Ska även köpa några örhängen då från en guldaffär där, har blivit trött på dem jag har. Dessutom är det bara en vecka sen vi var till Vasa så det börjar bra denhär sommaren, men vaf*n shopping is life!

Planer inför morgondagen:
1. Bygga på pusslet
2. Läsa lite i Twiligtht
3. Ha sängen bäddad HELA dagen
4. Åka till Halpa-Halli med mamma
5. Hjälpa Niclas
6. Kaanske Daniel kommeer

Men nu ska jag gå och lägga mig och lämna på datorn laddar nämligen ner Twilight - New Moon och Snabba Cash. Gammla filmer båda men har inte hunnit ladda ner dem till DVD samlingen men Twilight har jag ju såklart sett det kan man ju inte miss så. Snart kommer tredje filmen också eller den 30/6 så då blir det Vasa och bio igen i början av Juli.

Just nu: David Guetta ft. Kid Cudi - Memories
Snart: Sex and the city på tv3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0