< Till bloggens startsida

Natt

Blev att springa iväg med farmor ett varv till glassbilen ikväll och handla lite, Sen åkte jag iväg med min moped till Emma och det gick typ 30 så jeeey. Sen satt vi där och pratade men sen bästemde vi oss för att åka till teboil på en "kaff" så vi for iväg men min moped stannade så Niclas fick hämta den och sen fortsatte vi. Har suttit på teboil kanske 4-5 timmar nu och pratat om det mesta över en smakbit mat.
Kom just hem därifrån och det var skiitkalt att köra moped hem så nu ska jag ta och krypa ner under tecket och sova, blev inget Twilight läsande idag heller men nåja det är ju trots allt sommarlov så man är fri till att göra vad som helst.
Blev inget Sex and the city ikväll heller eftersom vi var ute så länge, men en lång pratstund var nog bättre.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0