< Till bloggens startsida

Näsby!

Ja en promenad blev det imose sen satt jag i solen någon timme och befann mig i vampyrernas värld nämligen Twilight, fick nog lite färg men det är linjer lite överallt tycker jag men nåja. Sen funderade jag och provade kläder till lördagen men jag vet inte riktigt ännu vad det blir. Sen blev jag husmor och matlagningen väntade tills brorsan kom hem så det blev potatis, gräddfilssås, köttbullar, sill och grönsaker sen efter det väntade såklaart disken, usch!

Efter allt detta kom Måne hit och vi gick samma runda som jag gick tidigare så motion har man fått idag, efter det åkte vi till Näsby körde några varv och hälsade på folket. Sen bar det såklart av till khallen och vi handlade jordgubbar och choklad det var gott och vi fick lite summerfeelis!  Senare åkte vi ut med Denise och Viika, pratade och åkte till Teboil och sånt. Hade en skittrevlig kväll med vänner och liite sommarkänslor ändå!

Nu blir det snart Sex and the city och sen läggdags inför en ny dag med nya möjligheter!
måste börja uppdatera mig med några bilder också men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0