< Till bloggens startsida

Morgon

Idag har jag hunnit med att kolla på Vakna med The Voice och målat två listor så nu är det klart ska bara torka så får jag lägga dit soffan och rummet börjar ta sig. Jobbit när man ska hålla det rent och snyggt en tid men det ligger ändå kläder och massor av damm, jag hatar damm! Senare idag ska jag åka och beställa en klipptid och sen ska jag då till Näsby och kolla efter telefonen min, ska fråga Emma också om hon hakar på eller vad hon ska göra. Om hon inte gör det tror jag nästan att jag tar Cykeln, skulle så gärna vilja cykla nu men skulle även behöva få min moped till Daniels jobb så han får fixa den. Vet inte riktigt ännu hur jag ska göra men åtminstone ska jag ligga och slöa lite grann nu så jag orkar hela dagen.
Hoppas på en bra dag med mycket sol!


Vill ha den!
Sony Ericsson C510

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0