< Till bloggens startsida

Morgon

Alla rubriker blir Morgon, Kväll och Natt nu för tiden, men kommer inte på något bättre!
Har tagit mig upp ur sängen och ätit morgonmål redan halv 10 idag så det är jag stolt över. Men är mindre taggad inför gräsklippandet som måste ske idag, men skulle behöva gå ut och göra de nu så jag hinner sitta i solstolen också med mitt nya bikini wuhuu!

Igår i Vasa handlade jag klackaskor -> Peeptoe shoes en tunika från Vero Moda som man kan ha till vardag eller fest men den ska sys upp och örhängen från kultajousi som är helt vanliga ringar och sen ett bikini från Gina Tricot som jag ville ha förr men det fanns ingen underdel till den men nu fanst det så nu har jag två bikini haha. Men man kan ju ha ett på villan!

Men nu gräsklippning, uppdaterar senare MED bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0