< Till bloggens startsida

Midsommar!

Ja var ska man börja..
Fredag: Åkte ner till Rangsby till en 4, var med pojkarna ett tag sen skulle de gå och simma och då hade Linn kommit så vi satt och plaskade med fötterna i vattnet. Sen där en 5 tiden åkte vi ut till Daniel's villa där hans föräldrar var, min mamma, kenneths föräldrar, mina mostror och ja några till. Vi åt mat där och var över till en annan villa och kollade och sen blev det kaffe. Efter detta åkte vi vidare till Kenneth's villa och där var ingen först så det blev skattjakt för pojkarna och till sist dök de upp så där var vi ett tag och snackade, sen vidare till Olof's villa där var en hög med folk också + barn sådär fick man liv i luckan, på samma gång vi var där var vi till Macke's villa. Efter det åkte vi till Anna-Lena's villa där alla ungdomarna var men på vägen dit tog vi lite fel så vi körde på stenar och grund och det var ett evigt shablande hit och dit så lite synd var det om Macke's båt men det var ju än träbåt. Där var vi nog ett tag före vi åkte till Fagerö tillbaka och åkte hem med morsan.
Lördag: Vi vaknade ganska sent och ja det ena som det andra. Men sen hömtade han bilen till Fagerö och kom tillbaka för då skulle vi fixa ihop en pizza som vi aldrig trodde skulle få någon botten, men tillsist blev det nog en. Pizzan blev godkänd! Efter det gjorde jag mig klar och Emma och Cissi kom till 6-tiden för att locka mitt hår. Sen åkte vi efter Linn och seen ner mot Rangsby och åkte på förfesten till Didde, Emme och Toffe det var helt okej men vi gick ganska tidigt p.g.a. klackaskor och sånt. Sen blev det då fagerö dans med många händelser, så tror inte jag berättar mera därifrån nu.
Söndag: Vaknade sent, mådde dåligt! Åt sen frukost när det blev bättre och sen tog vi båten och åkte till Villan där vi satte ut kanoten för att paddla det var roligt. Sen åt vi middag och det var gott, åkte till Fagerö och åt en glass och sen tillbaka för att äta tårta haha! Nåja det blev en del mat där sen spelade vi kort ganska länge.
Efter villabesöket åkte vi till Daniel och somnade båda två så när vi vaknade blev det att åka iväg till mig där vi kollade en Dukes of Hazzard film och sen sova!

Har haft en trevlig Midsommarhelg, men inget kamera
har jag haft med då inga bilder blir det, tyvärr!
Ångrar mig nu men det blir sådär när man är stressig av sig.

Hoppas ni har haft en bra helg också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0