< Till bloggens startsida

Läger

Har det nu varit över helgen på Fridskär eller egentligen ända sen i måndags men jag har bara varit hjälpis över helgen. Det var kul men skulle ha varit roligare om man varit lite friskare, men ska dit nästa helg också så hoppas på lite bättre humör då. Laddar upp bilderna från lägret typ imorgon för jag orkar inte alls ta upp kameran nu.

Slutade typ 1 idag eftersom disken hamnade till oss så vi var längst och det tog länge men vi fick tårta och limonad och sånt så det gick nog. Daniel hämtade mig vid den tiden och vi åkte hem till mig en stund och sen åkte vi och köpte pizza från Casa till oss och Niclas så det har vi för en stund smaskat på. Handlade även lite godis till kvällen och hyrde två filmer så ikväll blir det myspys för flera.

Uppdaterar mera imorgon.
Trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0